Wakacje w górach

26 września 2016
u staszla

W tym roku wakacje zakończyliśmy w górach, w naszych Polskich pięknych górach. Wybraliśmy się do małej miejscowości Bańska Wyżna, gdzie znajduje się w pensjonacie „u Staszla”.  To tu postanowiliśmy spędzić ostatni tydzień wakacji. I jak to zazwyczaj bywa nie snuliśmy w domu planów gdzie pójdziemy i co zobaczymy. Postawiliśmy na spontan i na polecenia naszych gospodarzy.

Przyznam wam się szczerze, że w tym roku pogoda na wakacjach nam dopisywała. Zarówno jak byliśmy w Rzeszowie (Gdzie zatrzymać się w Rzeszowie) i tu w górach. Podróżując po Polsce nigdy nie mamy pewności czy trafimy na tropikalny klimat czy na deszczową pogodę. Jednak od momentu kiedy zostaliśmy rodzicami skupiliśmy się na podróżach po Polsce i staramy się doceniać jej piękno. To nie przypadek, że blisko 4 lata temu podjęliśmy z mężem decyzję o stworzeniu akcji Certyfikat OkiemMamy nadal się rozwijamy i szukamy dla was miejsc przyjaznych rodzinie z dziećmi. Kochamy nasze dzieci, kochamy Polskę i uwielbiamy podróżować. Wszystko to ze sobą połączyliśmy i teraz na naszej mapie miejsc przyjaznych rodzinie z dziećmi jest już około 400 miejsc godnych polecenia. Teraz dołączył pensjonat „u Staszla”, który spełnia wszystkie standardy jakie nałożyliśmy w naszej akcji.

Bańska Wyżna

Wakacje w górach

„u Staszla” to dom wypoczynkowy położony w niezwykle urokliwym miejscu Bańska Wyżna, gdzie na wyciągnięcie ręki mamy widoki nie tylko na Tatry, ale również na Pieniny. Każdego ranka zaraz po śniadaniu, siadaliśmy z mężem na bujawce i podziwialiśmy piękno gór popijając aromatyczną kawę. Słyszeliśmy bawiące się koło nas dzieci, a dookoła nas był błogi spokój i piękne widoki. Już po kilku minutach miałam naładowane swoje wewnętrzne akumulatory. Po takim poranku mogłam na nowo zdobywać świat.

Sam pensjonat ma około 15 pokoi, niektóre z nich są większe przystosowane dla rodzin z dziećmi. Wybierając to miejsce jako rodzice możecie być spokojni i nie zabierać ze sobą łóżeczka, wanienki, nocników, podkładek, podstawek dla dzieci ponieważ to wszystko jest na miejscu. Dla nieco starszych dzieci jest wygospodarowany pokój w którym stworzona jest sala zabaw. Zarówno młodsze jak i nieco starsze dzieci znajdą tu zabawki dostosowane do swojego wieku.

Na zewnątrz jest piaskownica, huśtawka, mini zjeżdżalnia, trampolina, pole do siatkówki, a także atrakcje pod dachem tj. tenis stołowy czy rzutki. Możemy również zagrać z dziećmi w piłkę czy pograć w kometkę. A to wszystko z widokiem na góry.

Oprócz atrakcji dla dzieci w pensjonacie znajdziemy również atrakcje dla rodziców tj. siłownia, jacuzzi czy sauna.

nocleg w górach

z dzieckiem w górach

miejsca przyjazne rodzinie

u staszla

nocleg w górach

z dzieckiem w górach

polskie góry

Ogromną zaletą tego miejsca jest rownież bardzo smaczna kuchnia regionalna przygotowywana na miejscu. Wyśmienita domowa obiadokolacja wprowadzała nas w błogi stan odprężenia, bo w końcu nie ma nic lepszego niż dobre jedzenie. A jeśli ktoś z gości zgłodniał późnym wieczorem, mógł rozpalić ognisko lub grilla.

domowa pomidorowa\ obiadki domowe\ żur po staropolsku

Spędziliśmy w tym miejscu wspaniałe wakacje, dlatego z czystym sumieniem rekomendujemy wam to miejsce jako te które warto odwiedzić z naszymi dziećmi. Z dala od hałasu czy turystycznego zgiełku, za to w pięknej okolicy z pyszną kuchnią i pełnym wyposażeniem dla rodzin z dziećmi.