Kategoria

Fotorelacje z Certyfikatem

Hydropolis

4 października 2017

Dwa lata temu odwiedziliśmy Wrocław ze względu na Afrykarium, które powstało w tamtejszym ZOO (tu możecie przeczytać WPIS). W tym roku odwiedziliśmy Wrocław przejazdem, ale naszym celem było zahaczyć o Hydropolis i tak też się stało. Czytaj więcej…

Huta Julia

28 września 2017

Karpacz to miejsce w którym naprawdę jest co robić i co zwiedzać. Szczególnie z dziećmi nie można narzekać na nudę i brak pogody. O tym co warto zobaczyć w Karpaczu pisałam już wcześniej, jednak okazuje się, że nie zmieściłam się w jednym wpisie :)

Dziś zabieram was na wycieczkę do małej miejscowości Piechowice, gdzie mieści się Huta Julia, jest to miejsce gdzie produkuje się kryształy. Powiem wam, że wybieraliśmy się na tą wycieczkę trochę pod pretekstem, że chcemy pokazać dzieciom jak powstają kryształowe cuda, bo tak naprawdę to my dorośli chcieliśmy zobaczyć jak to wszystko się rodzi. Czytaj więcej…

Ścieżka w koronach drzew

25 września 2017

Trochę dziwnie pisać o wakacjach kiedy mamy juz wrzesień, ale nie zmienia to faktu, że wpis dotyczy tego co warto zobaczyć w Karpaczu i jego okolicach. Przecież ten wpis może zainspirować zarówno latem jak zimą. Zatem zapraszam was na dalszą wycieczkę po okolicach Karpacza.

Tym razem zbieram was wysoko w góry, a będzie to największy szczyt w Karpaczu czyli Śnieżka. No właśnie jak to jest z tym zdobywaniem górskich szczytów przez dzieci? Ja tego nie wiem, bo moje dzieci niestety w tym temacie nie pałają do pieszych górskich wycieczek (niestety mają to po tacie). Dlatego aby jednak zobaczyć jakie widoki są ze szczytu Śnieżki, którą widzieliśmy z okien naszego Hotelu 2 Potoki, pojechaliśmy zdobyć ją gondolą. Czytaj więcej…

Co warto zobaczyć w Karpaczu

11 września 2017

Planując wakacje w Karpaczu zasięgnęłam języka, co warto zobaczyć w Karpaczu. Które miejsca napewno trzeba odwiedzić, a które sobie odpuścić. Oczywiście ile ludzi tyle opinii i oczywiście każda dobra, ale nie dla każdego. Jak wiecie nasze podróże po Polsce mają jeden cel, dowiedzieć się o naszym kraju jak najwięcej, zachęcić i zaciekawić dzieci do naszej ojczyzny, maksymalnie ile się da. Tak też było i tym razem. Szukaliśmy miejsc które nas zaciekawią, zachwycą lub zaintrygują. Zaczęliśmy od tego co oferuje nam Karpacz, a że mieszkaliśmy w Hotelu 2 Potoki czyli w centralnej części Karpacza, ruszyliśmy na pieszo w podróż po mieście. Czytaj więcej…

Hotel dla rodzin w Karpaczu

4 września 2017

Na koniec wakacji postanowiliśmy wybrać się w góry. Tym razem padło na Karpacz a, że wiele dużo dobrego słyszałam o tej miejscowości to chciałam sama to sprawdzić. Pierwszą i najważniejszą rzeczą jaką zawsze robimy to wybieramy miejsce noclegowe. I tu nie było żadnych wątpliwości, że wybierzemy się do Hotelu 2 Potoki, które polecane jest dla rodzin z dziećmi.
Prawda jest taka, że chcieliśmy sami sprawdzić czy faktycznie jest to miejsce godne polecenia i czy warto przyznać im Certyfikat OkiemMamy. Czytaj więcej…